Orange zorgt voor 'telepresence' AkzoNobel
De business case voor de miljoeneninvestering is gebaseerd op baten als productiviteitsverhoging, verbeterde samenwerking tussen internationale teams, verbeterde benutting van trainings- en scholingsprogramma’s, toegenomen bereikbaarheid van deskundigen, integratie van acquisitie en vermindering van het zakelijke reizen. Dat laaste betekent behalve een significante kostenbesparing ook reductie van de CO2-voetafdruk van het bedrijf dat prat gaat op z'n plekje in de top-10 van Dow Jones' Sustainability Index.
Klanten van AkzoNobel profiteren mee
Alain Stas, Managing Director Benelux van Orange Business Services: “Wij zijn ervan overtuigd dat bedrijven steeds vaker videoapparatuur gaan inzetten als communicatiemiddel met klanten, partners en leveranciers voor een allesomvattende beleving van het virtuele vergaderen. Klanten als AkzoNobel profiteren van het grootste telepresencenetwerk ter wereld, dat toegankelijk is in 140 landen en als enige in 46 landen een Cisco-certificaat heeft. Bovendien heeft AkzoNobel, als lid van de Orange TelePresence Community, ook nog eens toegang tot 800 Cisco TelePresence-ruimtes over de hele wereld en kan het contact leggen met bedrijven die al via Cisco zijn aangesloten.”
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee