Overslaan en naar de inhoud gaan

Banen op de tocht bij T-Mobile Nederland

De directie is momenteel in gesprek met de ondernemingsraad (or) over de plannen. Het is de bedoeling dat diverse afdelingen worden samengevoegd om "klantgerichter en efficiënter'' te werk te kunnen gaan. Dit betekent dat arbeidsplaatsen komen te vervallen, maar er ook nieuwe functies ontstaan, stelt het bedrijf. "Indien de plannen worden goedgekeurd door de or, zullen we naar verwachting van circa 75 mensen gedwongen afscheid moeten nemen.''
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Zelfhulp vervangt klantenservice

"We zien op vele gebieden een snel groeiende verschuiving van traditionele kanalen naar online en sociale media'', verklaart een woordvoerder. "Bijvoorbeeld op het gebied van service waar het aantal telefoontjes naar de klantenservice in 3 jaar tijd met 60 procent is afgenomen, terwijl de service-app My T-Mobile maandelijks 3 miljoen keer wordt bezocht.''

Bij T-Mobile Nederland werken in totaal ongeveer 2500 mensen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in