Overslaan en naar de inhoud gaan

Werknemers halen IT-hulp bij de baas

In juli dit jaar bleek uit het ‘Consumerization of IT’-onderzoek van Unisys dat eigen apparatuur de voorkeur heeft, zowel thuis als op het werk. Uit een recente poll blijkt dat bijna de helft van de respondenten naar de IT-afdeling van hun werkgever gaat als ze problemen ondervinden met hun eigen apparatuur die ook voor werkdoeleinden gebruikt wordt.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

47 Procent van de ondervraagde informatiewerkers (iWorkers) gaf aan zich te richten tot de IT-afdeling van het bedrijf waar ze werken. Van de ondervraagden probeert ruim een derde (33 procent) het probleem eerst zelf op te lossen. 11 Procent neemt contact op met de producent van de betreffende apparatuur.

"'Consumerization' kan nadelig zijn voor IT-organisaties als ze geen creatieve manier vinden om het groeiende gebruik door iWorkers van eigen apparatuur voor werkdoeleinden te ondersteunen,” zegt Kees Zijlstra, Manager Marketing Unisys Nederland.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in