Klanten KPN willen schadevergoeding
Zaterdag kreeg KPN ruim 11.000 reacties van klanten. Dat gebeurde voornamelijk via sociale media als Twitter, Facebook en het klantenforum van KPN zelf. "Daaruit kunnen wij opmaken dat veel klanten vragen hebben over waar zij hun klacht of eventuele schademelding kunnen indienen'', aldus KPN.
De klanten van het bedrijf die denken directe financiële schade hebben geleden, kunnen dat vanaf maandagmiddag aan het concern kenbaar maken via de website. KPN gaat de zaken per geval bekijken.
KPN biedt "twee miljoen maal excuses'' aan voor het uitschakelen van de KPN-mail op vrijdag en zaterdag. Dat doet de onderneming vandaag in advertenties in onder meer De Telegraaf en het Financieele Dagblad (FD).
KPN is zich er naar eigen zeggen van bewust dat de gebeurtenissen van de afgelopen dagen tot overlast hebben geleid. "Wij vragen niet om uw begrip, maar vinden het wel belangrijk om te zeggen dat we op de eerste plaats aan de veiligheid van uw gegevens hebben gedacht'', aldus KPN.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee