Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN verliest nog mobiele abonnees

Vorig jaar verloor het bedrijf in totaal 300.000 mobiele abonnees tot 5,3 miljoen. Verwachtingen over de komende kwartalen wilde het bedrijf niet doen op dit vlak.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

KPN introduceerde in het eerste kwartaal nieuwe abonnementen voor de merken Hi en Telfort, die volgens het bedrijf transparanter, eenvoudiger en flexibeler zijn. Aan het eind van de zomer verwacht het bedrijf nieuwe abonnementen van het KPN-merk te introduceren.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in