Overslaan en naar de inhoud gaan

SAP: Enterprise Support maakt het juist goedkóper

Met name de Britse en Duitse SAP-gebruikersgroepen hebben zich luid beklaagd over de kosten van Enterprise Support (jaarlijks 22 procent van de licentiekosten), dat duurder is dan de huidige support-versie waarop veruit de meeste gebruikers tot dusver een abonnement hadden (Basic Support; 17 procent van de licentiekosten). Zeker de middelgrote bedrijven zouden volgens de gebruikersgroepen niet veel hebben aan de extra's waarmee SAP zijn nieuwe supportprogramma aanprijst.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Op de persconferentie over de kwartaalresultaten van SAP stelde Apotheker dat SAP er wel in zal slagen de gebruikersgroepen tot bedaren te brengen. "Enterprise Support is een zeer nieuw en belangrijk aanbod dat we op de markt brengen. Het is een compleet nieuwe 'value proposition' die we al onze klanten voorleggen." Apotheker ging daarmee voorbij aan het verplichte karakter van Enterprise Support. "We zijn ervan overtuigd dat we hiermee onze klanten kunnen helpen over de hele linie hun IT-kosten te verlagen in deze uitdagende tijden."

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in