Overslaan en naar de inhoud gaan

Topman Apple door het stof voor Chinezen

Cook schreef in de brief zijn excuses aan te bieden als het bedrijf arrogant is overgekomen door een gebrek aan communicatie met klanten. Chinese staatsmedia leverden de afgelopen weken scherpe kritiek op de dienstverlening van Apple. Het Amerikaanse concern zou onder meer garantieperiodes proberen te begrenzen en met het klantenservicebeleid Chinese consumenten discrimineren.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

De technologiegigant liet weten het garantiebeleid voor de iPhone 4 en 4S aan te passen en er duidelijker over te gaan communiceren. Apple garandeert voortaan onder meer dat kapotte telefoons binnen 15 dagen vervangen worden. Ook wil het bedrijf kritiek van klanten beter gaan stroomlijnen en verkooppersoneel beter trainen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in