Hoe de servicedesk de leerschool is in IT: Raymond (32) neemt je mee in zijn carrière pad bij Goodzo
In een tijdperk waarin klantgerichte dienstverlening cruciaal is voor zakelijk succes, komt Goodzo naar voren als niet alleen een dienstverlener van effectieve IT-diensten, maar als een waardevolle samenwerkingspartner. In dit artikel werpen we een blik op de carrièregroei van Raymond, van zijn begin bij de traditionele servicedesk tot zijn betrokkenheid bij het ontwikkelen van innovatieve oplossingen voor de klant.
Uitdagingen en groei
Op de servicedesk van Parnassia ontwikkelde Raymond uitgebreide kennis en ervaring. Het oplossen van IT-problemen voelde aanvankelijk als klantenservice, maar de gestructureerde aanpak met een uitgebreid kennissysteem bood een stevige basis voor Raymonds technische-en soft-skills. Op de Goodzo servicedesk werd het belang van een klantgerichte aanpak benadrukt. Het uithoren van het probleem, het stellen van de juiste vragen en het tonen van oprechte interesse werden de sleutel tot succes. Dit bleek vooral cruciaal bij het omgaan met uiteenlopende meldingen en het bieden van oplossingen die de bedrijfscontinuïteit van partners waarborgen.
Na een periode bij de servicedesk van Goodzo maakte Raymond de overstap naar De Goudse, een verzekeringsbedrijf gevestigd in Gouda. In zijn rol als tweede lijn supportmedewerker krijgt hij te maken met meer complexe uitdagingen. Zijn ervaring bij Goodzo heeft hem geleerd proactief te zijn en kansen te benutten, een cruciale vaardigheid die hij nu inzet bij een groot bedrijf als De Goudse.
Een diverse achtergrond voor succesvolle projecten
Bij Goodzo wordt er niet alleen gekeken naar technische vaardigheden, maar ook naar de achtergrond van haar professionals. Zo kreeg Raymond bij de Goudse een functie waar communicatie een groot onderdeel speelt toegewezen vanwege zijn achtergrond in Journalistiek. Goodzo is enthousiast om vaardigheden op dat gebied te benutten en betrekken hem op die manier actief bij lopende projecten.
“Op deze manier leer ik niet alleen technische aspecten, maar ook hoe projecten worden aangepakt, wat ik weer kan meenemen in toekomstige opdrachten. Het diverse team bij Goodzo brengt een rijkdom aan achtergronden met zich mee, waardoor elk individu unieke inzichten kan bijdragen aan projecten.”
Diepgaande specialisatie bij Goodzo
Met zijn recente keuze voor een Deep Dive in applicatieontwikkeling toont Raymond een streven naar innovatie. Het verlangen om applicaties te bouwen en deel te nemen aan grootschalige projecten getuigt van zijn ambitie om technische kennis en soft skills te combineren voor een soepele interne communicatie en het creëren van innovatieve oplossingen.
"Dankzij de wekelijkse trainingen tijdens de Deep Dive breng ik mijn praktische kennis in de praktijk bij de Goudse. In combinatie met de voortdurende kennis die ik opdoe bij Goodzo, zorgen wij ervoor dat lopende projecten up-to-date blijven, wat resulteert in een verbeterde flow en het behoud van een succesvolle samenwerking".
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee