Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders zien brood in mobiele bellers

Voor de Europese markt voorspelt Arthur D. Little dat adverteerders de komende vier jaar jaarlijks ongeveer 60 procent meer budget vrijmaken om hun producten via telefoons aan de man te brengen. Dit gebeurt veelal in nieuwe vormen van reclame, bijvoorbeeld via voicemails of sms.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De groei hangt ook samen met de opkomst van mobiel breedbandinternet. Dat brengt met zich mee dat bedrijven hun traditionele online-advertenties toesnijden op gebruikers van mobiel internet.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in