De dagen van het gloeiende Apple-logo zijn over
Apple breekt daarmee met een traditie die teruggaat tot een de eerste generatie Apple laptops die daarmee altijd duidelijk herkenbaar waren, ook in schemerige omgevingen. Het mes snijdt aan twee kanten. De energie die door het transparante logo komt was toch al restlicht afkomstig van de verlichting van het scherm en zo was de computer gelijk zijn eigen reclamebord.
De reden dat Apple nu afstapt van deze traditie is niet duidelijk. iPhones, iPads hebben altijd een glimmend logo op de achterzijde gehad, maar dat werd niet aangelicht. Dat geldt nu ook voor de nieuwe generatie MacBooks. Apple breekt met meer tradities bij de introductie van de nieuwe MacBook. De nieuwe computer is te krijgen in onorthodoxe kleuren. Voorheen waren de pc's in zwart, wit of aluminium, nu is er ook een gouden en een space gray (donkergrijs).
Lees mee over het Apple Spring Forward evenement van 9 maart:
Ultradunne MacBook bevat veel innovatie
Apple Watch ligt 24 april in de winkel
iOS-gebruikers gaan medisch onderzoek versterken
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee