Overslaan en naar de inhoud gaan

Google biedt adverteerders meer inzicht in zoekgedrag

Insights for Search is specifiek gericht op adverteerders. Die kunnen nu bijvoorbeeld op een wereldkaart zien waar een bepaalde zoekterm het meest in zwang is om nog gerichter te kunnen adverteren en marketen. Ook kan op categorieën gefilterd worden. Als het zoekgedrag voor de term 'apple' bijvoorbeeld wordt gefilterd met de categorie 'food & drink' verschijnt er een heel ander beeld van de zoektrends en -regio's. Ook tijdsperiodes zijn als filter in te stellen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Gebruikers kunnen net als bij het onlangs vernieuwde Google Trends resultaten naar een spreadsheet exporteren.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in