Overslaan en naar de inhoud gaan

Schadevergoeding voor klanten T-Mobile

T-Mobile kampte vanaf donderdag met netwerkproblemen. Die waren in de loop van vrijdagmiddag verholpen voor het grootste deel van de wereld. Tegen het einde van de middag kregen ook de klanten in landen als België, Frankrijk en Duitsland weer verbinding.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De oorzaak van het probleem was een storing in het systeem dat het mobiele verkeer in het buitenland centraal afhandelt. T-Mobile heeft zijn klanten excuses aangeboden voor het ongemak. Via de website van het telecombedrijf kunnen klanten aangeven of ze een vergoeding willen.

Als zij een Travel & Surf dagpas hebben gekocht voor donderdag 8 en/of vrijdag 9 augustus wordt het aankoopbedrag in mindering gebracht op de eerstkomende factuur. Prepaid-klanten krijgen de gemaakte kosten automatisch terug als PrePaid tegoed. Andere klanten kunnen een formulier insturen met een opgave van de gemaakte kosten.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in