10 miljard kledingstukken raken aan de praat
De beide bedrijven claimen dat met dit contract het grootste aantal aan het Internet of Things (IoT)-verbonden producten in een enkele deal is gecreëerd. Het aantal van 10 miljard shirts, schoenen en andere kleding is het minimum, zegt Techcrunch. Het doel is dat de kledingstukken op de smartphones apps kunnen activeren of diensten aanroepen.
De kledingmerken kunnen zo een inniger contact met hun klanten krijgen. Daarnaast verwachten de twee bedrijven dat klanten ook meer interactie met de kledingstukken aangaan, bijvoorbeeld door persoonlijke digitale content aan ze te verbinden, diensten te koppelen maar ook in kunnen gaan op speciale aanbiedingen en extra's aanschaffen.
Avery Dennison is grootleverancier van labels aan modemerken. Het startersbedrijf EVRYTHNG heeft als doel de industrie te voorzien van slimme IoT-toepassingen. De startup heeft onder meer Cisco als investeerder weten te interesseren.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee