Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN AMRO start proef met WhatsApp

ABN AMRO biedt een willekeurig geselecteerde groep klanten de mogelijkheid om via WhatsApp vragen te stellen of opmerkingen te delen. Om hoeveel mensen het gaat heeft de bank niet bekendgemaakt.
WhatsApp-promo
© WhatsApp
WhatsApp

Strenge privacyrichtlijnen

In verband met de strenge privacyrichtlijnen kunnen klanten geen informatie of toelichting krijgen ten aanzien van saldo, transacties of offertes. ABN AMRO neemt in dat geval telefonisch contact op.

“Onze klanten moeten 24/7, snel en op een zo eenvoudig mogelijke manier met ons in contact kunnen komen. WhatsApp biedt die mogelijkheid", licht Andius Teijgeler, directeur Customer Experience van ABN AMRO toe. De bank levert al langer klantenservice via Facebook, Twitter en Linkedin.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in