Overslaan en naar de inhoud gaan

Advertenties op Instagram worden steeds langer

En nu is ie tijd weer verdubbeld. Een commercieel filmpje mag nu een minuut duren. Inmiddels hebben Warner Bros. en T-Mobile al gebruik gemaakt van de nieuwe mogelijkheid om langere filmpjes te tonen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Inkomsten

Instagram kan meer geld vragen voor di langere filmpjes en het introductiemoment is dan ook perfect getimed. Aanstaande zondag wordt de Superbowl gespeeld, de knallende finale van het American football. Bedrijven staan te trappelen om hun boodschap voor veel geld aan het publiek te tonen. Voor een reclame op tv worden gigantische bedragen neergeteld en de ruimte daar is zeer beperkt. Omdat veel mensen Instagram gebruiken om te communiceren over de Superbowl is dat medium een goede 2e advertentiedrager.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in