Coosto breidt naar 150 talen uit
Lokaal aan te passen
Toine Verheul, directeur en medeoprichter van Coosto stelt dat de stap is ingegeven door gebruikers. “We bedienen veel multinationals in Nederland en zij gaven aan ons product graag wereldwijd te willen gebruiken. Zij hebben vaak een specifieke positionering per land of taal. Dat vraagt om een oplossing die internationaal in te zetten, maar lokaal aan te passen is.”
Naast informatie uit social media als Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram bevat Coosto nu ook data uit internationale reviewsites, communities zoals Reddit en grote Russische en Aziatische sociale netwerken. “Doordat we onze data de afgelopen vier jaar enorm hebben uitgebreid zijn wereldwijde social media analyses mogelijk, net als webcare en het publiceren van berichten”, licht Verheul toe.
Trends signaleren
Klanten hebben naast real-time resultaten de mogelijkheid in de miljarden documenten terug te zoeken en zo trends te signaleren. De software van Coosto helpt communicatieprofessionals om hun merkreputatie te peilen, klantenservicemanagers hun online klantcontact te verbeteren en marketingmanagers om het effect van social media campagnes te meten en optimaliseren.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee