Jumbo zet vol in op websupermarkt
Die nieuwe positie wordt met ingang van 1 januari bekleed door Roland van den Berg, meldt de Levensmiddelenkrant op basis van een interne mail die het blad is toegespeeld. Van den Berg fungeert tot op heden als manager business development.
In die hoedanigheid werkt Van den Berg momenteel aan het optuigen van de websupermarkt van Jumbo. Daarvoor is een team van zeker 100 IT-specialisten met ervaring in de retail en in e-commerce aangetrokken. De promotie van Van den Berg moet benadrukken, hoeveel belang de directie hecht aan e-commerce.
Wat Jumbo gaat bieden als dienst is niet helemaal duidelijk. Maar waarschijnlijk zal het sterk lijken op wat Albert Heijn al aanbiedt met zijn - inmiddels 13 - pickup points: online je boodschappen doen, en deze op een tijdstip zelf afhalen. Ook supermarktketen Hoogvliet heeft zo'n ophaaldienst; bij Hoogvliet heet deze dienst Klik&Klaar.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee