Overslaan en naar de inhoud gaan

Kleding.nl versus kleding.com

Kleding.nl heeft sinds begin 2012 via TV, advertenties in landelijke dagbladen, LED-boarding bij sportwedstrijden en online campagnes geïnvesteerd in zijn naamsbekendheid. Mede op basis van die inspanning bereikte de e-commerce-site vorig jaar gemiddeld ruim 400.000 bezoekers per maand, wat resulteerde in een omzet van 7,5 miljoen euro over het eerste boekjaar.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Door nu op de URL kleding.com een soortgelijke site te openen met een vergelijkbare pagina-indeling en een identieke zakelijke propositie, zou eigenaar Cyrus I volgens Kleding.nl verwarring zaaien onder bezoekers, klanten en partners. "Dat brengt ons van verschillende kanten van schade toe", argumenteert directeur Peter Langenkamp van Kleding.nl.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in