Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkopen webwinkels trekken verder aan

Er waren meer kopers en zij deden gemiddeld ook meer bestellingen, blijkt uit cijfers die brancheorganisatie Thuiswinkel.org vandag naar buiten gebracht. De grootste groei werd behaald met de verkoop van speelgoed en tickets voor attracties en evenementen. Hier groeiden de bestedingen met respectievelijk 40 en 33 procent.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Het online-aanbod aan pakketreizen en losse vliegtickets en accommodaties vormden de grootste drijvende kracht achter de toename van de consumentenbestedingen op het web. Deze segmenten waren samen verantwoordelijk voor 1,6 miljard euro aan omzet.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in