Docdata stopt met CD's en DVD's
Replifact is sinds 2000 actief is op de markt voor CD- en DVD-replicatie voor onder meer bedrijfspresentaties en marketingdoeleinden. Op dit moment heeft Replifact ongeveer 20 medewerkers. Replifact wil door de overname zijn productiecapaciteit en bezettingsgraad vergroten en een sterkere positie verwerven door het klantenbestand van Docdata in het entertainmentsegment (met name muziek).
Docdata media behaalde vorig jaar met replicatie van CD's en DVD's een omzet van ongeveer 5 miljoen euro. Docdata stootte eerder al zijn buitenlandse activiteiten op het gebied van replicatie af. Het bedrijf wil zich concentreren op fulfilmentdiensten voor onder meer e-commerce-ondernemingen. Vorige week sloot het bedrijf nog een driejaars overeenkomst met Fab. Fab, dat lederwaren zoals tassen, jacks en portefeuilles ontwerpt en produceert, besteedt de fulfilment voor z'n webshop uit aan Docdata.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee