Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple: Consument wil wat wij niet hebben

Phil Schiller, Chief Marketing Officer bij Apple, uitte zijn zorgen in een presentatie vorig jaar waarin hij de plannen voor 2014 bespreekt. Hij maakt zich zorgen over de dalende verkooptrend in mobiele telefoons. Die kunnen een effect hebben op de verkoop van iPhones. Maar hij maakt zich ook zorgen over de wensen van consumenten die de concurrentiepositie van Apple kunnen aantasten.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Hij opent een van de pagina's met de kop 'Consumers want what we don't have'. Het gaat om de hang naar grotere schermen en naar goedkopere smartphones.

De presentatie is onderdeel van bewijsstukken in een nieuwe rechtszaak die Apple aanspande tegen Samsung over patentschendingen. Schiller marginaliseerde overigens het belang van de presentatie. Deze zou bedoeld zijn geweest voor een vergadering met slechts enkele mensen uit het verkoopteam.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in