Overslaan en naar de inhoud gaan

Oracle koopt Bluekai

De klanten van Bluekai gebruiken die geordende gegevens om hun marketingcampagnes extra luister bij te zetten. Via het zogeheten Data Management Platform maakt Bluekai een werkbaar hulpmiddel van de gegevens van een onderneming. Deze worden gecombineerd met gegevens van klanten, met als resultaat gepersonaliseerde marketingbrieven en -campagnes.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Extra gegevens

Bluekai bezit tevens een grote database met gegevens van meer dan 700 miljoen consumenten. Die informatie kan ook bij de marketing worden betrokken. De informatie en programmatuur van Bluekai zal worden geïntegreerd in bestaande programma's van Oracle, te weten Responsys (voor B2C marketing) en Eloqua voor het B2B-segment. Hoeveel geld met de overname is gemoeid hebben de bedrijven niet bekendgemaakt.


Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in