Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL en Vodafone kappen met Sizz

Volgens de gezamenlijke verklaring neemt Vodafone het aandeel van RTL in Sizz over, zonder een bedrag te noemen. Wat de exacte reden is voor het beëindigen van de samenwerking geven de bedrijven niet aan. "We hebben altijd heel prettig samengewerkt met Vodafone. Maar bij elke venture houden we de optie open om, als het moment zich aandient, de activiteit te verkopen. Voor Sizz lijkt het juiste moment voor een exit nu aangebroken'', zegt Nicolas Eglau, directeur van de investeringstak van RTL.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Advertentiecampagne gestaakt

Hoeveel klanten de provider heeft, is niet bekend. Sizz, met vrouwen als doelgroep, werd 3 jaar geleden opgericht. De advertentiecampagnes van de provider, bekend van de slogan 'Sizz, da's lekker mobiel', worden per direct gestaakt. RTL had de mobiele provider ondergebracht bij zijn investeringsonderdeel RTL Ventures.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in