RTL en Vodafone kappen met Sizz
Volgens de gezamenlijke verklaring neemt Vodafone het aandeel van RTL in Sizz over, zonder een bedrag te noemen. Wat de exacte reden is voor het beëindigen van de samenwerking geven de bedrijven niet aan. "We hebben altijd heel prettig samengewerkt met Vodafone. Maar bij elke venture houden we de optie open om, als het moment zich aandient, de activiteit te verkopen. Voor Sizz lijkt het juiste moment voor een exit nu aangebroken'', zegt Nicolas Eglau, directeur van de investeringstak van RTL.
Advertentiecampagne gestaakt
Hoeveel klanten de provider heeft, is niet bekend. Sizz, met vrouwen als doelgroep, werd 3 jaar geleden opgericht. De advertentiecampagnes van de provider, bekend van de slogan 'Sizz, da's lekker mobiel', worden per direct gestaakt. RTL had de mobiele provider ondergebracht bij zijn investeringsonderdeel RTL Ventures.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee