Bynder trekt 20 miljoen euro extra werkkapitaal aan
Bynder groeide in 3 jaar tijd uit van één man tot meer dan 200 medewerkers, verspreid over kantoren in Amsterdam, Rotterdam, Barcelona, Boston, London en Dubai. Het extra werkkapitaal dat nu is binnengehaald zal onder meer worden ingezet om naast de Europese en Amerikaanse markt het Midden-Oosten en Azië te ontginnen.
CEO Chris Hall stelt zich voor met Bynder ''voor branding doen wat Salesforce voor sales heeft gedaan". Het bedrijf claimt een oplossing te bieden voor marketeers die 'overal consistente branding nastreven'. Door digitale content overal en op ieder moment beschikbaar en bewerkbaar te maken moet de time to market voor klanten worden bekort.
Intuïtief werkende tools
Volgens Hall is het succes van Bynder te danken aan de combinatie van eenvoud en diepgang: “Bynder maakt het voor iedereen makkelijker om branding te managen. Er is grote behoefte aan intuïtief werkende tools, vooral als het gaat om visualisatie en beheer van merkmateriaal. Als een globale speler alle verbeteringen en aanpassingen binnen een bepaalde campagne per mail zou moeten afhandelen wordt het een grote chaos. Met branding automation is dat niet langer een probleem.”
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee