Eerste interactieve reclamemast langs A13
De schermen langs de A13 tussen Delft en Overschie, vlak voor tankstation Vrijenban, vormen de eerste interactieve reclamemast in Nederland. Nokia liet de campagne ontwikkelen in het kader van de grotere campagne ‘Amazing Everyday’, waarbij mensen nog enkele dagen hun boodschappen op het grote scherm kunnen zetten.
“Als onderdeel van onze campagne Amazing Everyday wilden we Nederlanders met File Faam een ‘amazing moment’ bieden,” zegt Bas Prohn, online manager bij Nokia Nederland. “Het leuke is dat dankzij de camera die gericht staat op de mast iedereen 24x7 op onze Facebook-pagina de uiting op de reclamemast kan zien. Een huwelijksaanzoek is nog niet voorbij gekomen, wel heel veel leuke felicitaties en foto's van bijzondere momenten in het leven van mensen."
De camera geeft geen duidelijk beeld van wat er precies op het grote scherm langs de snelweg staat. Voor mensen die willen weten hoe druk het op de snelweg is en of het verkeer een beetje doorrijd, is de camera een uitkomst.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee