Overslaan en naar de inhoud gaan

Opta beboet callcenter

Het callcenter, dat zich aan de telefoon voordeed als Zwitserse Consumentenvereniging, beloofde consumenten grote prijzen in ruil voor deelname aan verschillende loterijen. Zij werden benaderd via een automatisch oproepsysteem. Volgens de Opta heeft All4Call BV het spamverbod overtreden, omdat consumenten bij een dergelijke belcomputer vooraf geen toestemming geven om gebeld te worden.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

De Opta besloot tot een onderzoek nadat er in de periode juli 2009 tot juni 2010 via de websites spamklacht.nl en consuwijzer.nl in totaal meer dan 1500 klachten waren binnengekomen over het bedrijf.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in