Waardering voor telecomaanbieders daalt
Het opmerkelijkst is de daling in de snelheid van levering van uitgaande internationale telefonie van KPN. In 2007 waardeerden de BTG-leden dit aspect nog met een 8,1, maar dit jaar konden zij niet meer geven dan een 6,2. Ook Priority Telecom stelde teleur: de snelheid van levering van inkomende internationale telefonie werd 1,5 punt lager gewaardeerd en kreeg het rapportcijfer 6,4.Tele2 Zakelijk daalde in de waardering van de service bij storingen op de vaste verbindingen. Behaalde het bedrijf in 2007 nog een 7,7, nu krijgt de alertheid van deze storingsdienst een 6,5. Ook de snelheid van levering van inkomende nationale telefonie daalde 1,2 punt en kwam uit op een 5,8. Verbeteringen waren er ook: Met name de kwaliteit van het PABX-onderhoud van KPN nam toe. De prijs/prestatieverhouding werd 1,3 punt hoger gewaardeerd op een 7,7. De beschikbaarheid van de dienstverlening ging 0,5 punt omhoog naar 7,4. Hogere waardering was er ook voor de prijs/prestatieverhouding levering uitgaande internationale telefonie van KPN, namelijk van een 6,4 naar een 6,9. Wanneer deze dienst eenmaal is geactiveerd, werkt deze blijkbaar goed. Verder verbeterde Priority Telecom het storingsvrij zijn van zijn verbindingen voor de uitgaande internationale telefonie, wist Tele2 Zakeijk het accountmananagement voor internationale telefonie naar een hoger niveau te tillen en beperkte het bedrijf de storingen op de vaste verbindingen.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee