Overslaan en naar de inhoud gaan

Reisorganisaties lopen miljoenen mis door haperende IT

Tweederde van de respondenten meldt dat ze het aantal mislukte transacties zag stijgen met bijna een derde, terwijl het totale aantal transacties slechts met 12 procent toenam.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Het onderzoek geeft aan dat de complexiteit van de IT-omgeving de kwestie van mislukte transacties bemoeilijkt. 85 procent van de reisorganisaties probeert kosten terug te dringen door diensten via meerdere kanalen te leveren. Maar 97 procent geeft aan dat hierdoor een complexe IT-omgeving ontstaat. Meer dan de helft geeft die complexiteit - op een 5-punts schaal - het cijfer '4' of '5'.

Ruim driekwart van de respondenten is van mening dat mislukte transacties er 'zeker' danwel 'waarschijnlijk' onder lijden dat de winstgevendste en belangrijkste kanalen binnen het systeem geen prioriteit krijgen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in