Reisorganisaties lopen miljoenen mis door haperende IT
Tweederde van de respondenten meldt dat ze het aantal mislukte transacties zag stijgen met bijna een derde, terwijl het totale aantal transacties slechts met 12 procent toenam.
Het onderzoek geeft aan dat de complexiteit van de IT-omgeving de kwestie van mislukte transacties bemoeilijkt. 85 procent van de reisorganisaties probeert kosten terug te dringen door diensten via meerdere kanalen te leveren. Maar 97 procent geeft aan dat hierdoor een complexe IT-omgeving ontstaat. Meer dan de helft geeft die complexiteit - op een 5-punts schaal - het cijfer '4' of '5'.
Ruim driekwart van de respondenten is van mening dat mislukte transacties er 'zeker' danwel 'waarschijnlijk' onder lijden dat de winstgevendste en belangrijkste kanalen binnen het systeem geen prioriteit krijgen.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee