Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN verliest klanten

Van het totaal aantal klanten waren er eind vorig jaar 3,1 miljoen abonnee en 2,2 miljoen prepaid klant. KPN zegt weinig klanten te hebben geworven in het kwartaal.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock


Het telecombedrijf zegt de abonnementen concurrerender te willen maken. Ook wil het stappen ondernemen om de abonnementen 'toekomstvast' te maken. "We hebben niet genoeg kostenflexibiliteit in Nederland ten opzichte van onze concurrenten", zei topman Eelco Blok in een toelichting. Hij zei dat te willen veranderen door de aangekondigde reorganisaties.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in