Adobe's Digital Publishing komt in Woodwing
Publiceren naar tablets steeds belangrijker
Todd Teresi, vice president en general manager Media Solutions van Adobe, ziet de behoefte om content voor tablets te publiceren groeien. “Niet alleen bij bladen en krantenuitgevers, ook bij grote ondernemingen, mkb-bedrijven en advertentiebureaus. Deze alliantie met WoodWing schaalt onze digital publishing business enorm op.”
Abobe vervangt WoodWings eigen toepassing
WoodWing stopt met zijn eigen oplossing voor digitaal publiceren voor tablets, de Reader Application and Content Delivery Service. De huidige gebruikers worden geacht op de Digital Publishing Suite over te stappen voor november 2012. Binnen WoodWing Enterprise kunnen gebruikers nu .folio bestanden creeëren met Content Station en WoodWings Digital Magazine plug-ins voor InDesign, die automatisch naar de gehoste Digital Publishing Suite geupload worden.
Adobe kondigde op Adobe MAX ook de Digital Publishing Suite, Single Edition aan, waarmee freelance ontwerpers en kleine ontwerpbureaus eenmalige digitale uitgaven voor iPads kunnen publiceren. Dat kost 395 dollar per uitgave. Adobe denkt aan toepassingen voor de single edition als jaarverslagen, brochures, een persoonlijk ontwerp portfolio voor publicatie via de Apple appstore.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee