Salesforce verbetert Desk.com
Snelgroeiende start-ups en mkb’ers hun klantenservice gemakkelijk opschalen als het aantal klantvragen toeneemt, stelt Salesforce. Voor start-ups en mkb’ers is het echter niet altijd gemakkelijk om hun klantenservice snel op te schalen als de zaken goed gaan.
Onderzoek
Uit onderzoek van Salesforce blijkt dat gebruikers van Desk.com gemiddeld een 42 procent snellere responstijd hebben, een toename van 38 procent in productiviteit ervaren en 36 procent meer klanttevredenheid zien. De kosten voor klantenservice-aangelegenheden nemen daarnaast met 27 procent af.
Nieuwe functies
De software bevat een aantal nieuwe functies, waaronder:
- Customer Health Monitor, die proactief waarschuwingen stuuirt over potentiële klantontevredenheid
- Canvas, dat organisaties in staat stelt om third-party apps in te sluiten in de Desk.com console
- Custom Controls, om beperkingen in te stellen voor bepaalde servicemedewerkers of cases
- Embed, een mobiele software developers kit, waarmee ondernemers eigen routines kunnen inbouwen
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee