Offline netwerk voor zzp'er nog steeds het belangrijkst
Volgens de nu vrijgegeven ZZP-barometer zou slechts één op de tien zzp'ers zijn opdrachten voornamelijk online in de wacht slepen. De overige zzp’ers blijken de online social networks wel steeds meer als acquisitiekanaal uit te proberen. Bij de vorige peiling bleek nog maar nauwelijk meer dan een kwart van de zzp'ers via social media als LinkedIn, Hyves en Twitter op klanten te jagen.
De ZZP Barometer wijst verder nog uit dat bijna driekwart van de zzp'ers de ontwikkelingen van zowel de Nederlandse economie als de zzp-markt positief inschat. Ruim 80 procent van de zzp'ers is van mening dat zijn onderneming zich positief zal ontwikkelen. Bijna twee derde van de zzp'ers heeft een financiële buffer om een periode zonder werk op te kunnen vangen. Maar liefst negen van de tien zzp'ers geeft aan hiermee een periode van half jaar of langer te kunnen overbruggen.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee