Overslaan en naar de inhoud gaan

Storing bij internetbankieren ABN Amro

Zakelijke rekeninghouders ondervinden al sinds vanochtend problemen met Access Online. Maar sinds een uurtje lijken de problemen zich uit te breiden. Ook privé-klanten klagen bij allestoringen.nl over problemen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Op Twitter communiceert ABN Amro richting klagende klanten, dat het slachtoffer is van een DDos-aanval, en dat het maatregelen neemt om deze te pareren. Dat lijkt effect te hebben. Na een piek rond 15.00 uur daalt het aantal klachten inmiddels.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in