Overslaan en naar de inhoud gaan

Yammer krijgt Big Brother-optie

Kanjoya is een bedrijf dat zich bezighoudt met sentimentsanalyse. Vanuit de Yammer-omgeving worden via API's gegevens verstuurd uit de diverse gespreks- en subgroepen. Uit analyse volgen gegevens over gevoelens en percepties van werknemers, gebaseerd op de gesprekken binnen hun Yammer-netwerk.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Reacties peilen

De meetgegevens worden weergeven op een apart dashboard. Via filters kan het sentiment worden bepaald in bepaalde afdelingen, binnen geografische gebieden, in het algemeen of over bepaalde onderwerpen. Wanneer een bedrijf bijvoorbeeld aanpassingen in arbeidsvoorwaarden aankondigt, kan de HR-manager via het dashboard inzicht krijgen in de reacties van werknemers om zo snel vast te stellen of het overheersende sentiment ‘verrast’, ‘geïrriteerd’ of één van de 80 andere geïdentificeerde emoties is.

Als de verandering alleen gevolgen heeft voor medewerkers in Europa, kan er via analytics op subgroepniveau worden gekeken naar het sentiment in specifieke landen.

Even uitproberen

De integratie met Kanjoya is per direct beschikbaar voor alle gebruikers van Yammer Enterprise. Yammer Verified Administrators kunnen zich aanmelden voor een gratis Crane-account dat de integratie voor 30 dagen beschikbaar stelt.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in