Overslaan en naar de inhoud gaan

Concurrenten maken samen reclame voor 'de PC'

De vijf willen laten zien wat de hedendaagse pc voor mogelijkheden heeft. Dat een pc zo krachtig is komt - zo zeggen de betrokkenen - door de ingrediënten van het systeem. De basis wordt gevormd door de krachtige reeks nieuwe processors van Intel, aangevuld met het besturingssysteem Windows 10.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

PC Does What

De centrale kreet in de campagne is "PC Does What", ofwel wat kan de nieuwe p allemaal? Gebruikers van oude apparatuur worden aangespoord om een vergelijking e maken tussen die nieuwe mogelijkheden en de prestaties van hun huidige systeem.

Nadruk

Het accent wordt gelegd op een aantal nieuwe features van de nieuwe pc, die het werken een stuk eenvoudiger kunnen maken. Het gaat dan om:

  • Het weglaten van het netsnoer, de apparatuur kan mobiel lang worden gebruikt
  • Genieten van snelle games, met een apparaat dat uitermate snel werkt
  • Meteen aan de slag zonder wachtwoord, je gezicht zorgt er via gezichtsherkenning voor dat je er in komt
  • Erger je niet meer aan wachttijden, de nieuwe pc's starten vrijwel direct op

De campagne gaat volgende week van start, te beginnen in de Verenigde Staten en China. Andere landen in de wereld volgen later.


Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in