Concurrenten maken samen reclame voor 'de PC'
De vijf willen laten zien wat de hedendaagse pc voor mogelijkheden heeft. Dat een pc zo krachtig is komt - zo zeggen de betrokkenen - door de ingrediënten van het systeem. De basis wordt gevormd door de krachtige reeks nieuwe processors van Intel, aangevuld met het besturingssysteem Windows 10.
PC Does What
De centrale kreet in de campagne is "PC Does What", ofwel wat kan de nieuwe p allemaal? Gebruikers van oude apparatuur worden aangespoord om een vergelijking e maken tussen die nieuwe mogelijkheden en de prestaties van hun huidige systeem.
Nadruk
Het accent wordt gelegd op een aantal nieuwe features van de nieuwe pc, die het werken een stuk eenvoudiger kunnen maken. Het gaat dan om:
- Het weglaten van het netsnoer, de apparatuur kan mobiel lang worden gebruikt
- Genieten van snelle games, met een apparaat dat uitermate snel werkt
- Meteen aan de slag zonder wachtwoord, je gezicht zorgt er via gezichtsherkenning voor dat je er in komt
- Erger je niet meer aan wachttijden, de nieuwe pc's starten vrijwel direct op
De campagne gaat volgende week van start, te beginnen in de Verenigde Staten en China. Andere landen in de wereld volgen later.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee