KPN schrapt XS4ALL-naam
KPN gaat zijn aandacht meer richten op het eigen hoofdmerk: KPN. Het bedrijf wil onder die naam de nadruk leggen op de levering van gecombineerde telefoon- en internetdiensten. Met de strategische wijziging denkt het telecombedrijf zijn klanten "een nog betere gebruikservaring te bieden". Hierbij mikt het op alle klantengroepen in de verschillende segmenten die het nu bedient met de gescheiden merken. Het bedrijf "heeft het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk."
Overhevelen en combineren
Het schrappen van de bekende merknamen gebeurt in de loop van dit jaar en volgend jaar. KPN meldt dat het in die looptijd zijn hoofdmerk zal "aanvullen met de sterke eigenschappen van de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom". Dit zijn "de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom”, aldus de telecomleverancier.
KPN benadrukt dat er voor klanten van die te-schrappen merken niets verandert. Wel is er sprake van een upsell-strategie, waarbij de aanbieder klanten lokt met bijvoorbeeld kortingen op combinaties van zijn aanbod. Zo gaat KPN met ingang van april dit jaar extra voordelen bieden aan consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee