Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung zag Galaxy Gear als leerobject

De Galaxy Gear werd in september vorig jaar op de markt gebracht,als een verlengstuk van een smartphone of tablet. Via de Gear kan de gebruiker korte meldingen krijgen, bijvoorbeeld dat een nieuw mailbericht is ontvangen of dat de inhoud van een sociaal medium is aangepast.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Afgekraakt

Het slimme horloge is door diverse partijen getest en vrijwel unaniem kwamen zij tot de conclusie dat het gadget te duur is, dat de batterij niet lang genoeg meegaat en dat de spraakherkenning niet goed werkt. Een ander punt van kritiek is, dat de Galaxy Gear alleen maar kan werken met devices van Samsung en dan nog niet eens met allemaal ook.

Leermoment

Curtis Sasaki, directeur van het Samsung Media Solutions Center America, zegt dat de directie van Samsung het probleem kent en doordrongen is van de noodzaak om het op te lossen. In volgende generaties van het product zullen de meningen uit de markt zeker worden verwerkt. Het is wel de vraag, of de volgende versie van de Galaxy Gear die gepland staat voor maart 2014 die verbeteringen allemaal al heeft. Voor Samsung was de introductie van het slimme horloge ook een field test, een middel om de reacties van de markt te peilen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in