Internetbankieren ING voor derde dag onbereikbaar
'Mijn ING niet beschikbaar'
Bezoekers van de website van ING krijgen als zij willen inloggen de mededeling: “Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.” Wie op de button ‘meer informatie’ klikt, krijgt de mededeling dat de online diensten na de storingen van de afgelopen twee dagen geleidelijk weer beschikbaar komen. “ING wil u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aanbieden om online uw bankzaken te kunnen regelen. Om die stabiele omgeving te kunnen waarborgen zit er tijdelijk een maximum op het aantal klanten dat gelijktijdig kan inloggen op Mijn ING.” Hierdoor kan het volgens de bank voorkomen dat klanten niet in één keer kunnen inloggen. Het advies luidt om het ‘na enige tijd’ nogmaals te proberen.
De storingen van de afgelopen dagen hadden verschillende oorzaken, aldus een ING-woordvoerder. Vorige maand trad ook al verschillende keren een storing op. De bank zegt uit te zoeken hoe dat in de toekomst is te voorkomen.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee