Overslaan en naar de inhoud gaan

Google verliest zaak over reclames Australië

Google is in hun ogen verantwoordelijk voor de inhoud van een reclamesite, Google AdWords. Daar werden eerder bezoekers die naar de pagina van een bepaalde onderneming wilden, naar pagina's van een concurrent geleid.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De advocaten van Google betreuren dat de magistraat Google verantwoordelijk houdt voor de inhoud van de reclame van vier adverteerders. Google biedt alleen een platform voor adverteerders en die zijn zelf verantwoordelijk voor wat ze daar op zetten, menen de raadslieden van Google. Zij overwegen verdere juridische stappen te nemen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in