'Inside Apple' geeft geen goed beeld
Het mankement moet pijnlijk zijn voor Apple. Niet alleen omdat het een flagrante tegenspraak vormt met Lashinsky's lofzang op de perfectionistische bedrijfscultuur van Apple, maar ook omdat Apple juist onlangs nog een een nieuwe versie van zijn e-reader app uitbracht, met specifiek op beeld toegespitste extra's, bedoeld om onder meer makers van studieboeken voor het platform te winnen.
Steve Jobs als Willy Wonka van Silicon Valley
De Apple Store prijst 'Inside Apple' aan als het gouden kaartje dat toegang heeft tot Silicon Valley's tegenhanger van Willy Wonka's chocoladefabriek. Lezers krijgen de gelegenheid om rond te kijken in de succesmachine van Steve Jobs en maken kennis met het DRI-concept (het toewijzen van Designated Responsible Individuals aan specifieke taken), het geheimzinnige klasje van de Top-100 meestbelovende werknemers, en de werking van Apples ecosysteem van leveranciers, 3rd-party ontwikkelaars, investeerders en concurrenten.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee