Winnend onderzoek: 'Bedrijven laks met Twitter'
Niet veel animo
Van de 50 werkgevers die Frunt heeft onderzocht hadden er 40 een Twitteraccount. Van hen gebruikten slechts 18 dit account ook voor 'employer branding', ofwel: het aan de man brengen van de organisatie als werkgever. En van die 18 was er vervolgens maar één die via het account van een eigen medewerker met de arbeidsmarkt communiceerde.
Top-3 van de wedstrijd
De scriptie van Frunt won zowel de jury- als de publieksprijs. Ze versloeg in de finale Werber Liebregts en Yvonne van den Broek. Liebregts had onderzoek gedaan naar de verschillen tussen zzp’ers die dat zijn geworden uit noodzaak (bijvoorbeeld vanuit werkloosheid) en zij die dat gedaan hebben omdat ze kansen zagen. Van den Broek deed onderzoek naar hoe arbeidsschaarste op te lossen en het belang van strategische personeelsplanning.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee